Re: szumiace karty dzwiekowe

Autor: worlin (XXXworlin_at_ckzeto.com.plXXX)
Data: Thu 20 May 1999 - 17:06:41 MET DST

taaaaaa, szumy z zakloceniami ? mowisz ?. ja biedaczek rozrozniam trzy stany
: jest cicho, szumi lub/i "brumi"
jesli chodzi o definicje to jeszcze mozemy podyskotowac ale po co!? wiem ze
mozna rozrozniac szumy kwantyzacji, termiczne (elementow biernych i
czynnych) itp. jezeli rozne karty w "geometrycznie tym samym miejscu"
zachowuja sie roznie to mozna mowic o sumarycznym efekcie "slyszalnym".
decyduje o tym szum karty i
jej konstrukcyjna odpornosc na zaklocenia. dalsze rozpisywanie sie o tym nie
ma dla mnie znaczenia
(w wypadkach wyzszej koniecznosci sluze numerem telefonu). aby zadowolic
naukowe zapedy zadam pytanie inaczej:

szukam karty dzwiekowej o niskich szumach i odpornej na zaklocenia
wystepujace wewnatrz komputera

PS.
do patrycji
1. nie aktywne wejscia wylaczylem,
2. jakiej karty uzywasz ?
3. jestes niekonsekwentna jesli zapierasz sie na "po pierwsze, chyba mylisz
szumy z zakluceniami "
    to stwierdzenie ", ze jest calkowita cisza" jest bardzo zabawne.
4.dziekuje za zainteresowanie i odpowiedz.

worlin_at_ckzeto.com.pl