SB Live! trzaski EAX'a

Autor: qlawy (qlawy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 12:37:38 MET DST

Cześć,

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem SB Live!'a. Karta ta ma kilka
niedociągnięć ale jedna z nich niepokoi mnie najbardziej. Podczas
przesłuchiwania WinAmp'em MP3'jek często bawię się efektami dzwiękowymi. I
gdy tak sobie przeskakuję z jednego efektu do drugiego co jakiś czas słychać
pojedyńczy bardzo nieprzyjemny głośny trzask. Gdy po takiej zabawie próbuję
zakończyć pracę komputera pojawiają się niebieskie ekrany i wszystko się
wysypuje. Co do trzasków to pojawiają się one także w niektórych grach (ale
tyko w tych wykorzystujących w jakiś sposób Live!'a) - w Populous'ie gdy się
dużo dzieje na ekranie oraz w Rollcage'u pierwszy dzwięk (w wyścigu)
powoduje trzask.
Nie wiem czy jest to wina mojego egzemplarza (Value OEM) czy
niedopracowanych sterowników (mam Live!Ware 2.0 i ustaw. na 2 głośniki)
Jeśli u kogoś z Was dzieją się podobne rzeczy to dajcie znać bo nie chcę się
bezsensu wypuszczać do sklepu z reklamacjami.

Pozdrawiam,

T.K.