Re: Jaki HDD?

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 15:00:15 MET DST

| - Musisz go w takim razie zareklamowac. Pokaz co sie dzieje a na pewno
| wymienia :-) Masz chyba kilkuletnia gwarancje (???)

To nie takie proste a wlasciwie niemozliwe. Jak juz wspominalem dysk
pozyczylem z firmy w ktorej jest ich kilkadziesiat (wszystkiego maja
kilkaset). Firmie nie chce sie bawic w takie duperele jak zabawa w serwis i
po prostu zlomuja takie dyski. Niestety poniewaz "nie maja pieniedzy" ;-(,
nie moge dostac nic lepszego. Tak na marginesie - jeden z serwisantow firmy,
pojechal z dwoma takimi dyskami do sprzedawcy ale tamten stwierdzil ze nie
widzi zadnej wady i nie wymieni dyskow. Coz mogl zrobic serwisant kiedy wada
ujawnia sie od przypadku do przypadku. Czlowiek wrocil do firmy, przedstawil
sprawe a przelozeni uznali ze w takim razie nie beda jezdzili do serwisu.
Wszystko. Tak zakonczyla sie sprawa uszkodzonych dyskow. Ja zostalem z
jednym z nich.

--
CU
PeterPan