problem z instalacją EAX 2.0 dla SB live

Autor: Robert Sadowski (robcio8_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 14:55:39 MET DST

Witam
Zwracam sie z prosba o pomoc w nastepujacej sprawie.
Mam karte muzyczna Sound Blaster Live Value i znalazlem w internecie
nowe sterowniki do tej karty. Sciagnlem je, i tutaj zaczely
sie moje problemy.
Po uruchomieniu programu setup.exe na chwile mrugnie ekran jakby
niebieski(taki jak przy róznych instalacjach) i komputer zawiesza
sie.Wedlug instrukcji wykasowalem poprzednie oprogramowanie, lecz to nic

nie pomoglo. Gdy uruchomi? komputer w trybie awaryjnym to mozna
uruchomic setup.exe, i program bedzie sie instalowal, ale pózniej po
uruchomieniu w trybie normalnym nie chce dzialac oprogramowanie do karty

(pisze m.in., ze nie jest uruchomiony Enviroment audio, ale tego nie da
sie zrobic samemu).
Bardzo prosze o pomoc. Mam Celerona, Windows 98 i 64 RAM
Prosze o odpowiedz na adres:
robcio8_at_friko4.onet.pl
Z pozdrowieniami
Robert S.