Re: HP600 problem z podajnikiem

Autor: Wojtek (rzutnik_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 12:54:12 MET DST

>Drukarka ma juz prawie 3 lata. Ostatnimi czasy ma problemy z
>pobieraniem papieru z podajnika - trzeba jej "recznie" pomagac.
>Jak temu zaradzic?
>Jaki jest powod tej niedogodnosci?

Należy przeczyścić gumowe rolki biorące papier. Najlepiej do tego celu
użyć środka takiego jak mają w serwisach, nie znam nazwy, wiem tylko,
że oparty jest na związkach toluenu Po przetarciu tym środkiem rolki
wyglądają jak nowe (udało mi się troszkę tego środka załatwić).
Jeżeli nie możesz zdobyć tego środka użyj denaturatu lub spiritusu. W
tym wypadku trzeba dokładniej rolki wyczyścić, dociskając trochę
mocniej podczas czyszczenia.