Re: HP600 problem z podajnikiem

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 13:54:16 MET DST

Michal Zielinski wrote:

> <tajemnica serwisowa>
>
> Utlenienie sie gumy na rolakch. Podlozyc kawalek drobnego papieru sciernego
> i 3 minuty wciagac papier. I tak po kolei wszystkie 3 rolki.Reanimowalem
> juz tak kilka drukarek. W Lodzi dostalbys taki papierek od mnie.

Swoja droga w serwisach kserokopiarek maja jakis dziwny plyn wlasnie do
czyszczenia rolek podajacych w maszynach... Po przetarciu rolki uzyskuja
druga mlodosc
Ale nie jestem pewny, czy bedzie dzialal - guma w rolkach xero ma jakby
inna konsystencje, jest bardziej miekka i gladsza, poza tym nie jest
czarna (w tych urzadzeniach, ktore widzialem)

--
+Virek-mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ -+
+Nalezy-staczac-sie-powoli-zeby-starczylo-na-cale-zycie-----J.Kofta--+