Re: Odp: IrDA IRM 100 - pare pytanek... - zastosowania

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 17:54:50 MET DST

ASSek <assek_at_friko5.onet.pl> wrote in message
> [...]
> choc troche nietypowym zastosowaniem
> zreszta tak tez jest napisane na www.irda.org oficjalnej stronie The
> Infrared Data Association :
>
> As infrared data communications, based on standards from the Infrared
> Data Association (IrDA), become widely available on personal computers
> and peripherals, a timely opportunity exists for effective and
> inexpensive short range wireless communications on embedded systems
> and devices of all types.
>
> wiem ze pod _device_ mozna podstawic tv_remote_control :)
> ale i tak nie zmienie zdania ze jest to nietypowe wykorzystanie irdy

to moze usiadz i napisz, co?

> wolalbym gotowy program, pisac samemu mi_sie_nie_chce/nie_mam_czasu
> (niepotrzebne skreslic)

Masz zupelna racje, ASSek...

> dzieki za ostrzezenie nie spodziewam sie zbyt wiele ;)

> ale korzystasz nie z irdy tylko z czujnika od tunera (popraw mnie
> jesli sie myle), a mnie interesuje mozliwosc wykorzystania pilota od
> sprzetu AV do sterowania kompem (wiem ze to podobne, tylko chodzi o
> inny soft, i wlasnie takiego szukam)
>
> moze napiszesz jakiego programu uzywasz do sterowania winami czy on
> byl dodany do FLY'a czy inny?

Na 100% uzywa oprogramowania do JTV, co nie zmienia faktu ze jest to bodajze
jedyny program ktory wykorzystuje inaczej pilota tej karty. W zwiazku z tym
doprawdy nie rozumiem dlaczego on jest taki zadowolony z siebie, szczegolnie
ze odpowiednia wtyczka do WinAmpa (jest takich pare) daje duzo wieksze
mozliwosci odnosnie odtwarzania muzy na kompie. Nie wspominam o wygodzie ;-)

Na wiekszosc pytan odpowiedzialem sobie sam ;-(.
No wiec nie tak tanio ale mozna sobie kupic przystawke do kompa o nazwie
IrMan - czyta podobno wszystkie piloty jakie istnieja . Nie wiem tylko czy
soft jest do niej dolaczany od razu czy tez trzeba kupic osobno - jest tego
rowniez pare sztuk. Na plus mozna zapodac ze oprogramowanie dla irmana
powstaje w najszybszym tempie z wszystkich typow pilotow jakie widzialem.
Dalej szukam odpowiedzi na pytanie o mozliwosc wlaczania kompa...