Re: Odp: IrDA IRM 100 - pare pytanek... - zastosowania

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 16:44:27 MET DST

17 May 1999 16:04:09 GMT
 Tomasz Slodkowicz <slodki_at_elf.ii.uj.edu.pl> napisal:

>Co w tym nietypowego?

wydaje mi sie ze irda zostala stworzona do transmisji danych
komp-komp, komp-drukarka itp, wiec strzelanie do niej z pilota jest
choc troche nietypowym zastosowaniem
zreszta tak tez jest napisane na www.irda.org oficjalnej stronie The
Infrared Data Association :

As infrared data communications, based on standards from the Infrared
Data Association (IrDA), become widely available on personal computers
and peripherals, a timely opportunity exists for effective and
inexpensive short range wireless communications on embedded systems
and devices of all types.

wiem ze pod _device_ mozna podstawic tv_remote_control :)
ale i tak nie zmienie zdania ze jest to nietypowe wykorzystanie irdy

>trzeba po prostu napisac aplikacje ktora bedzie sterowac na podstawie
>sygnalow z IrDA.

wolalbym gotowy program, pisac samemu mi_sie_nie_chce/nie_mam_czasu
(niepotrzebne skreslic)

> Nie mozna sie zpodziewac zbyt wiele (klawiatura jest wszak

dzieki za ostrzezenie nie spodziewam sie zbyt wiele ;)

>wieksza) ale spokojnie mozna uruchamiac/zamykac okna, ruszac kursorem itp.
>U mnie dziala pilot od FlyVideo98.

ale korzystasz nie z irdy tylko z czujnika od tunera (popraw mnie
jesli sie myle), a mnie interesuje mozliwosc wykorzystania pilota od
sprzetu AV do sterowania kompem (wiem ze to podobne, tylko chodzi o
inny soft, i wlasnie takiego szukam)

moze napiszesz jakiego programu uzywasz do sterowania winami czy on
byl dodany do FLY'a czy inny?

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near