Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 09:37:34 MET DST

>Wydaje mi sie ze to moze dzialac w druga strone. Wyobrazam sobie co by sie
>dzialo gdyby inne firmy softwareowe poszly w slady Corela. Obroty piratow
>moglyby wtedy mocno wzrosnac.Wszak nie ma pirata nie ma promocyjnego
>zakupu - "kup pan moze na gieldzie" :))))
>pozdrawiam
>winDoZo

Gdyby tak bylo ze wszystkim to piraci by co prawda zarabiali ale firmy tyle
by na tym nie tracily. Gdyby wszyscy mogli nabyc MS Windows za 100 zl po
dostarczeniu pirackiej plyty to moglo by to skutecznie wyeliminowac
piractwo. 100 zebli kazdy moglby wyrzucic poniewaz wiadomo, ze pozniej mozna
tanio kupic wersje upgrade. I wlasnie poprzez zachecanie do kupowania
kolejnych wersji upgrade po niskich cenach mozna by zlikwidowac/bardzo
zmniejszyc (niepotrzebne skreslic) piractwo komputerowe.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl