Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 03:58:26 MET DST

Yeti napisał(a) w wiadomości: <7hsnm6$os4$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Ave
>
>Tak sie milo zlozylo, ze promocja ta zbiegla sie z zalozenie przeze mnie
>firmy.
>Nie namyslajac sie wiele zalapalem sie i jestem od poczatku legalnym
>uzywaczem.
>Nie widze tu nic zlego, ze ktos wreszcie chce odebrac troche rynku piratom.

Wydaje mi sie ze to moze dzialac w druga strone. Wyobrazam sobie co by sie
dzialo gdyby inne firmy softwareowe poszly w slady Corela. Obroty piratow
moglyby wtedy mocno wzrosnac.Wszak nie ma pirata nie ma promocyjnego
zakupu - "kup pan moze na gieldzie" :))))

pozdrawiam

--
winDoZo