Re: Karta graficzna - jaka kupc?????

Autor: Buraq (kaj_mis_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 17:53:52 MET DST

>Nie wiem :-) Są sprzeczne dane :-)

Jak zwykle... Podobnie do "wynalazku" NECa :-)

>Skąd wiesz, że będzie Heidi

Bo to bedzie karta raczej nie do grania ale jakichs 3DMax i innych
takich...
IMO to karta dla niezbyt bogatych uzytkownikow takich programow.
Zreszta 3D Labs sie zajmuje takimiprofesjonalnymi kartam (GLint czy cos)

>lub
>sensowna cena?

j.w.

 Zastanawiam się też czy G400 MAX Matrox'a nie jest
>przypadkiem niedoceniany :-)

I kto to mowi! A OpenGL w G200? Myslisz ze gracze ja polubia? :-)
Serio to na pewno bedzie dobra karta, problem w tym czy bedzie dobra
dla mnie. Jakosc zawsze byla u Matroxa OK...
Ale AFAIR np. w Millenium nie miales teksturowania, IMO bez sensu....