Udalo sie :) All is O.K.

Autor: CoNaN Freez (conan667_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 18:54:42 MET DST

Wiecie co bylo ?
Otoz karta AWE64, ma w instrukcji pewien rysunek ukazujacy
polaczenie karty z CD. Widac wyraznie, ze kabelek podlaczony jest
do takiego bialego wejscia. Przyjrzalem sie samej karcie i zauwazylem, ze
obok tego bialego jest czarne wejscie takze na 4 piny, jednak troche inaczej
zbudowane. To biale to jest CD IN - J2; czarne to ... CD IN - J3. Zrobilem
prosta rzecz odlaczylem od bialego J2 i podlaczylem do tego J3 i ALL IS IN
STEREO.
Wniosek jest taki, ze problemem bylo podlaczenie. Gdyby nie to, ze
instrukcje karty mam w jezyku niemieckim (ktorego szczerze nie cierpie), to
pewnie bym ja przeczytal i nie byloby problemu.

Jednak dziekuje wszystkim, ktorzy zainteresowali sie moim problemem.

--
3.V-ta.Sie :)
CoNaN F