Diamond Viper550 i FIC MVP 503+ instalacja

Autor: Adam Kruk (adamk3_at_promail.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 15:16:09 MET DST

                        Dzien dybry :-)
Moze ktos juz mial podobny problem i mi pomoze.
Mam plyte glowna FIC 503+ procesor AMD K6 350MHz i Win98
Kupilem sobie nowa karte graficzna Diamon Viper550 AGP
i nie moge jej zainstalowac.Sterowniki sie instaluja wszystko jest Ok,
ale po restarcie systemu uruchamia sie Win98 a potem czarny ekran.
Instalowalem juz VIA VxD Driver do AGP ale to nic nie pomoglo.
Moze ta karta graficzna nie bedzie chodzic z ta plyta glowna ???
Za wszelka pomoc z gory dzieki.
Pozdrawiam.

--
      A   A        K K                       Adam Kruk