Re: Linux'owe pytanko

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 19 May 1999 - 14:38:40 MET DST

Marcin Figiel wrote in message ...

>jak
>
>No to moze lepiej zainstalowac Monkey Linux'a? Przynajmniej ogolnie
wiadomo,
>ze wlasnie w tym celu zostal on stworzony :)

Chyba daawno temu to tego jeszcze nie było. Pamiętam, że działałem wtedy na
jakimś Kernelu 1.3.x... Ale i tak mi Linuś zaimponował.

>I wogole Linux rulez! :) Jeszcze nic o nim nie wiem, ale juz mi sie podoba
>:)) A wielozadaniowowsc jest zabojczo cudowna :))

He he... Ja kiedyś pakowałem GZipem w jednej sesji, w drugiej kompilowałem
kernela a w trzeciej formatowałem dyskietkę. Żadnych zwisów!!! Mogłem na
czwartej konsoli pisać i uruchamiać do woli! A było to 486DX4-100MHz.
Spróbuj to pod Windą (nie NT, bo to ma jądro pisane przez programistów od
Unixa...) Zwis i tylko krzyczeć, aż się sformatuje dyskietka...

>BTW: wlasnie przed chwila skompilowalem kernel'a (2.2.3) - to dopiero fajna
>zabawa ;)

Ja pewnie niedługo sobie go zainstaluje na nowo. Postaram się o jakąś niezłą
dystrybucję, bo może odpalę malutki serverek... Ale to odległa przyszłość!

3maj się!

PS - chcesz odczytywać i zapisywać Ext2FS w Windzie? Skocz na moją stronę!

http://www.bart.nl/~gregu/soft/

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists