Re: Karta graficzna - jaka kupc?????

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 14:41:02 MET DST

Cześć,

> 3 D ,monitor mam nie specjalny Optiview 15 L ale zamierzam kupic jakis
> markowy. a propos karty to myslalem o Matrox Milenium g 200/16 Mb

To już wiemy więcej. Pytałem o monitor bo chodzi o roboczą
rozdzielczość. Jeśli 3D to pewnie 3DMax :-) Dobrze myślę? Realny dopał
na Heidi za sensowną cenę ma chyba tylko Permedia2 (znajomi bardzo
chwalą STB Professional 3D GLyder/MAX-2 AGP 8MB za ok. 550 zł brutto).
Matrox G200 nie grzeszy nawet szybkim OpenGL (już wolałbym markowe TnT
16MB za 550zł) ale bez Heidi to nie to. Jest znakomity i szybki w 2D i
ma ładne 3D w ... Direct3D. Inne profesjonalne karty do grafiki 3D są
poza zasięgiem cenowym (zakładasz 700 zł). Fachowcem w tym względzie nie
jestem (ja siedzę w sprzęcie do gier a permedia2 do tego się nie
nadaje), cytuję tylko kolegów do których mam zaufanie (z reszta może
inni odpiszą).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."