Re: kurz w komputerze

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Wed 19 May 1999 - 13:30:51 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> wiesz..... odkurzaczem sprzatalem swojego 486. ale tego nowego c300a to
> bym sie bal. wole juz uzyc wilgotnej sciereczki ;)
> a powaznie, naprawde nie wiem, czy odkurzacz to dobry pomysl. czy tam
> sie przy odkurzaniu cos mi nie poelektryzuje?

Wilgotna sciereczka narobi wiecej problemow niz odkurzacz !!!
Pozostanie Tobie drobina tej wilgoci miedzy nozkami jakiegos scalaka (a odstepy
pomiedzy nimi sa naprawde malenkie) i Elektronike szkal trafi.

Po drugie sproboj wyczyscic plytke od strony druku (nie przesuniesz sciereczki).
Jezeli Ci sie to uda to postrzepisz sciereczke, a jej skrawki pozostana na
nozkach :)))

Po trzecie jak chcesz wyczyscic plytke od strony elementow sciereczka ???
Wyczyscisz zaledwie glowki kondensatorkow i scalaczkow :))) Sproboj tez przy
okazji sciereczka wyczyscic wentylatorek i jego lopatki :)))

Ja osobiscie uzylbym odkurzacza z taka szczotka na koncu rury i delikatnie
wyczyscilbym.
A jezeli boisz sie odkurzacza to wziolbym suchy pendzelek i nim przejeczalbym
plytke.

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano