Re: Akceleratory 3D - co wybrac ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 13:35:58 MET DST

Cześć,

> Well... ja mam plyte Clayton na ukladach VIA MVP3 (Super7 jakbys nie
> wiedzial ;) , procek K6-2 333 i karta ASUS AGP-V3200 (Banshee) nie sprawia
> zadnych problemow.

Mało, że nie sprawia. Jeszcze nawet masz sensowne wsparcie dla 3DNow!

> Zeby nie bylo, ze to napewno dlatego, ze Banshee nie wykorzystuje w pelni AGP to mialem tez przez chwile Intela 740 - i co? I wszystko OK. Zero problemow.

Już tak. Pamiętasz pierwsze boje o nowe Bios'y zarówno dla płyt jak
i740?

> Wszystko zalezy od szczescia ;)

Raczej supportu. Stare Bios'y utkną.

> I jeszcze jedno - qmpel ma plyte PC Chips M726 (Slot1 jakbys nie wiedzial ;)
> i w/w Intel mu nie dziala.

BXCel najdłużej się bronił przed Intelkiem. W końcu skapitulował wydając
Bios, który to umożliwia.

Problem z TnT jest innej natury. Karta da się zainstalować (nowy Bios) i
działa ładnie. Znacznie gorzej jest z prędkością. TnT bez szybkiego
procka strasznie spowalnia a na domiar złego wsparcie 3DNow! jak na
razie tylko w obietnicach (ponić drivery ref. 1.76 wreszcie ruszyły tą
sprawę ale jestem pełen obaw).

> iGi

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."