Re: SB Live! trzaski EAX'a

Autor: RRoman (romo.ka_at_home.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 20:37:16 MET DST

Slawomir Sidor napisał(a) w wiadomości: <7i0qk5$nut$6_at_kujawiak.man.lodz.pl>...

>Przy przelaczaniu efektow nie wystepuja. Ale wystepuja jesli jest jakis
ambitniejszy
>efekt wlaczony i bawie sie przewijaniem tekstu w okienkach.

U mnie nie ma trzaskow podczas sluchania MP3 ani tez innego rodzaju utworow.
Nie ma tez trzaskow przy odsluchiwaniu kilku utworów na raz i w grach rowniez
nic.
Bawilem sie efektami, kopiowalem dane z jednej partycji na druga, bawilem sie
tekstem i cisza oczywiscie jezeli chodzi o trzaski.
Wiec to chyba nie dysk jest winien. Moze to grafika albo plyta.

U mnie Live! siedzi na FIC-u VB 601 a grafika to Viper na AGP

Pozdrawiam
RRoman
Roman Rosołowski
romo_at_ka.home.pl