Re: YAMAHA 4416S

Autor: monter (monter_at_rmf.fm)
Data: Tue 18 May 1999 - 11:58:20 MET DST

MW wrote:

> No taaak... nagrywarka ktora rzadzi ale po dobraniu odpowiednich CDR-ow, (?)
> chlopie cos tu jest nie tak, moja nagrywa wszystkie jak leci i bez problemow...
> (a wcale nie upieram sie ze jest najlepsza)

A Ty jaka masz, bo przymierzam sie do kupienia. W pracy mamy Yamahy 4416
i 426, ta wolniejsza jest niepewna, czasem zrzuca tracki z trzaskami
(pojedyncze albo caly track jest jednym wscieklym trzaskiem)
4416 jest lepsza ale do idealu jej jednak daleko...chyba ze znaczenie
tez ma sterownik SCSI (mamy Adapteca)
Slyszalem dobre opinie o Teac'ach i Plextor'ach...

     mailto:monter_at_rmf.fm
http://www.rmf.fm/ludzie/monter
 Miksy, MP3, WAV, MIDI, AWE64