Re: Jaki HDD?

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 19:14:12 MET DST

| Faktycznie, trzesienie ziemi to on robi :-)
| Ale to dobrze, czujesz ze ma moc - zupelnie jak z silnikami: im wieksza
moc
| tym wiekszy bas i trzesienie ziemi :-))))

To znaczy ze Fiat 126 na prawde jest odmiana Porshe i to wcale nie polska
;-). Tylko cos mi sie nie zgadza z ta moca - bo basy i trzesienie ziemi jest
w kazdym zestawie gratis ;-).

A tak powaznie - miales z tym dyskiem jakies problemy? Ja mam Caviara 3,2GB
i od poczatku zachwywal sie dziwnie - przeklamywal, gubil dane. W koncowej
fazie intensywnego uzuwania dochodzilo do tego ze musialem robic reinstalki
calego systemu 3 razy w tygodniu!!! Teraz dysk chodzi jako backup.
Probowalem podlaczania na krotszych tasmach, wymienialem tasmy, zwalnialem
dysk przez "sztywne" uslawienia w BIOSie wolniejszych trybow pracy.
Efekty? - ZADNE! Slyszalem ze byla dosc duza partia wlasnie tego modelu o
pojemnosci 3,2GB z jakimis ukrytymi wadami. W mojej firmie z okolo 30 sztuk
po 3 tygodniach wycofano z uzytko 5 szt. Wada jest na tyle uciazliwa ze nie
wystepuje ciagle ale od przypadku do przypadku co uniemozliwia jej wykrycie.
Slyszales cos o takim przypadku? Co to jest? Co z tym zrobic?

CU
PeterPan
peterpan_at_friko.onet.pl
peterpan_at_alpha.net.pl