Re: Jaki HDD?

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 23:23:07 MET DST

Jeszcze zadnych, powtarzam ZADNYCH problemow z tym dyskiem nie mialem (mam
nadzieje, ze tu czegos nie wykrakam :-) Mam go juz prawie rok i wszystko
jest ok. System ostatnio instalowalem jakies 2 miesace temu a to i tak z
mojej winy a nie z winy dysku (zainstalowalem sobie IE5 i wszystko szlak
trafil :-)

Jak sam wspomniales wade (prawdopodobnie) mialy dyski 3.2Gb. Ja mam 6.4Gb i
moze dla tego wszystko jest ok. W BIOSIE wykrywa pieknie, chodzil chyba na
kazdym rodzaju kabli (z biegiem czasu) i danych jeszcze nigdy nie gubil.
Jestem z niego strasznie zadowolony :-)))

Sproboj odlaczyc wszystko od IDE oprocz dysku i wtedy sprawdz czy w BIOSIE
jest ok. - jesli tak to ustaw na LBA, zauz FAT32 i korzystaj ile wlezie
:-)))) Tylko to przychodzi mi do glowy z tego co mozesz zrobic ze swoim
dyskiem.

PS: Moj byl formatowany tylko raz - odrazu po kupnie. Partycje ma zalozona
jedna - FAT32 i jak widac wszystko dziala perfekcyjnie :-)