Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 08:48:40 MET DST

>Ja mam winmodem (Zoltrix hcf winmodem -v90 i k56flex) który jest na
kościach
>rockwell'a a to przeczy troche temu co przeczytałem parę postów wyżej. W
>cale nie zwalnia procesora.
Jezeli WCALE nie zwalnia to nie jest to winmodem bo to oznacza, ze twoj
modem ma wlasny procesor.

>Jedynie gdy coś wysyłam na jednocześnie na kilka
>serwerów ale zwykle tego się nie robi. Bez problemow mogę słuchać sobie vqf
>lub mp3 i jednocześnie robić coś w tle a mam intel'a 280 mmx (2.5x112)

Ja mam modem zoltrixa 33.600 i nawet na 286 nie spowalnia. Pomysl po co
ludzie wydaja duza kase na szybki procesor, a za chwile zaluja dolozyc pare
zlotych na szybki modem i kupuja szajs ktory spowalnia caly system -
paranoja. Niewazne czy sluchasz mp3 podczas polaczenia czy nie. Winmodem
spowalnia komputer i koniec.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldco.gda.pl