Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 10:57:10 MET DST

> Jezeli WCALE nie zwalnia to nie jest to winmodem bo to oznacza, ze twoj
> modem ma wlasny procesor.

Może WCALE nie zwalniać i być WinModemem.
Co nie znaczy, że nie obciąża procesora.
Równie dobrze WinModem może obciążyć procesor w 50% a prędkość
przesyłania danych wcale nie spowolni. Będzie chodzić tak samo szybko co
na modemie pod ISA. No chyba, że ktoś jest taki wygodny i przy połączeniu
słucha MP3 albo defragmętuje dysk ale dla mnie to zwykłe wygodnictwo.
Równie dobrze można by powiedzieć, że modemy na ISA są złe bo przy
włączonym Unrealu w 1280x1024 podczas połączenia są jakieś przestoje
w transmisji ;-)

> Ja mam modem zoltrixa 33.600 i nawet na 286 nie spowalnia. Pomysl po co
> ludzie wydaja duza kase na szybki procesor, a za chwile zaluja dolozyc
pare
> zlotych na szybki modem i kupuja szajs ktory spowalnia caly system -
> paranoja.

Co to znaczy "cały system" ?
Dla mnie nie ma różnicy czy jak jestem on-line mam procesor obciążony
w 30 czy 3 procętach bo to nie ma wpływu na połączenie.
Byle użycie procesora nie przewyższało 80% a nawet przy
WinModemie i iP200 nie osiągniesz takiego obciążenia.

>Niewazne czy sluchasz mp3 podczas polaczenia czy nie. Winmodem
> spowalnia komputer i koniec.

ROTFL :-)))
Co ten twój komputer gdzieś jeszie, że go spowalniasz czy co ;-)
Powiedz no mi wkońcu jasno:
W czym przeszkadza Ci obciążenie procesora rzędu 30-40%
skoro i tak ponad połowa taktów zegara procka idzie na marne ?

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\