Re: Nagrywarka i tryb nagrania

Autor: arkady (arkadys_at_REMOVE.IT.akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 17:55:38 MET DST

Virgil napisał(a):

> Namiachales z tymi przerwami.
> Przerwy da sie zrobic bez problemow w DAO i TAO
> trzeba tylko dobry program.

Zgadza sie, dlatego wspomnialem o Nero. Powinienem tylko dodac ze przy
uzyciu takich programow mozna nagrac zarowno w TAO bez przerw jak i DAO
z przerwami :) czyli ominac "konstrukcyjne" ograniczenia tych trybow.

> TAO jest stosowane do zapisu multisession,
> jak nazwa wskazuje track at once, czyli sciezka
> na raz. Potem druga, za jakis czas trzecia itd.
> a na koncu finalizowac plyte.
> (BTW. Mam plyte audio multisession, dziala na
> kazdym cdplayerze jaki spotkalem).

A to nic dziwnego. Sciezki nagrywane w pierwszej sesji bez jej zamykania
a jak juz mamy pelno albo nie bedziemy wiecej dogrywac, zamykamy sesje
(ewentualnie zamykamy dysk co tez spowoduje zamkniecie sesji). Bo dopoki
sesja jest otwarta, odtwarzacz CD nie widzi sciezek mimo ze fizycznie
tam sa nagrane (zawartosc takiej plyty widzi za to nagrywarka). Tak jest
przynajmniej w teorii (nie mialem okazji czy raczej potrzeby sprawdzac
jak na razie).

Rowniez pozdrawiam
Arkady