Re: Problemy z modemem

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 20:39:46 MET DST

Nie przesadzaj. Ja lacze sie przez TPSA na 0202122, mam modem "Zoltrix33.6"
a transfer przekracza czasami nawet 6kb/s przy pobieraniu pilkow z FTP.
Srednio przy surfowaniu po INecie nie schodzi ponizej 4kb/s.

Duzo przyczynil sie do tego fakt, ze pogrzebalem w rejestrze systemu
podkrecajac tego rzecha. Tak czy siak wczesniej nie mialem wolniej niz 3kb/s
!!!

PS: Stukam z Warszaway - niestety :-(

Dobry żart. Jak łączysz się przez TPSA 0,202122 to 2kb/s jest niezłą
prędkością.Uzbieraj trochę grosza i zmień dostawcę interka. W Łodzi jest ich
kilku. Popatrz na numer 5/99 Entera.