Re: Problemy z modemem

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 16:14:09 MET DST

> Nie przesadzaj. Ja lacze sie przez TPSA na 0202122, mam modem
"Zoltrix33.6"
> a transfer przekracza czasami nawet 6kb/s przy pobieraniu pilkow z FTP.
> Srednio przy surfowaniu po INecie nie schodzi ponizej 4kb/s.

No jeśli masz 6kb/s to gratuluje bo maksymalna szybkość linji telefonicznych
to 5,6kb/s a wyciągnięcie nawet 5kb/s graniczy z cudem (w Polsce).
Zresztą przy 33600bps masz maksymalnie 3,36 kb/s więc jak miało by
być 6kb/s ?

> Duzo przyczynil sie do tego fakt, ze pogrzebalem w rejestrze systemu
> podkrecajac tego rzecha. Tak czy siak wczesniej nie mialem wolniej niz
3kb/s
> !!!

Podkręcić to mogłeś najwyżej prędkość portu komunikacyjnego a jak modem
łączy się przez protokół V.34 to chodzbyś nie wiem jak go podkręcał to
więcej niż 33600bps nie wyciągniesz a co za tym idzie nie przekroczysz
3,36kb/s .

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\