Re: Problemy z modemem

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 20:42:51 MET DST

Jesli modem 56K laczy ci sie przy takiej predkosci to znaczy, ze masz bardzo
kiepskie polaczenie telefoniczne lub kiepska centrale i jesli podkrecisz to
bedzie ci sie bardzo czesto modem wieszac.

Podkrecic zawsze mozesz, zacznij od strony www.pc.com.pl w dziale
"Overcloaking" poddziale "Bios&Registry" jest bardzo dobrze i prosto
wytlumaczone jak podkrecic kazdy modem. Ja ze swojego "Zoltrixa33.6"
wycisnalem ponad 6kb/s !!!

Mam modem Zoltrix 56K. Niby wszystko jest OK,
ale sciaga pliki z predkoscia 2kb/s.
Czy mozna go jakos podkrecic?