Re: Robi sie niewesolo.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 21:34:50 MET DST

Dnia Sun, 16 May 1999 03:02:28 +0200, "A. Bigor"
<zbyfek_at_pertus.com.pl> napisał/a:

>Tylko po co im one, skoro testowali wydajność głównie samych procesorów?

Mnie sie nie pytaj. W sumie rozwazamy sprawe jakis dziwnych,
pojedynczych testow a tak naprawde trzeba po prostu czekac, czekac...

>I dlaczego nie używano jakiegoś stabilnego systemu operacyjnego?

W gre wchodzilby jeszcze pewnie tylko NT4 bo przeciez ten test byl
skierowany do najszerszej publiki=windziarzy. Zreszta prawde mowiac
mam nadzieje, ze W2000 "ciut" sie podciagnie w stabilnosci...

>To taki rodzaj autobusu, tak? ;)

Tak, to trabant kombi ;)

>Dobra. Przyjmijmy, że intel zostanie sam na rynku. Wtedy też raczej
>długo nie pożyje... (podzieli los Bella)

Oj nie wiem..

>Nawrócił? Jestem kapłanem.

Tak ? to w takim razie imc Pszemol kim jest ? Arcykaplanem ? ;>

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl