Re: Robi sie niewesolo.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 23:21:10 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message

> Mnie sie nie pytaj.
To było pytanie, hehe, retoryczne.

> W sumie rozwazamy sprawe jakis dziwnych,
> pojedynczych testow a tak naprawde trzeba po prostu czekac, czekac...
Ano prawda.

> W gre wchodzilby jeszcze pewnie tylko NT4 bo przeciez ten test byl
> skierowany do najszerszej publiki=windziarzy.
Po co NT? Jeśli dla widziarzy (czytaj: graczy), to prędzej W98.
A jeśli nie dla graczy, to po cholerę G400?

> Zreszta prawde mowiac
> mam nadzieje, ze W2000 "ciut" sie podciagnie w stabilnosci...
Próbowałeś?

> Oj nie wiem..
Ja też. Ale wydaje mi się, że prędzej czy później zeżrą go za monopol.
O ile będzie stosował takie praktyki.

> Tak ? to w takim razie imc Pszemol kim jest ? Arcykaplanem ? ;>
Nie znam. To chyba jakaś inna sekta. Pewnie działająca jedynie lokalnie.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)