Re: Robi sie niewesolo.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 03:02:28 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message

> Na pewno jakies alfa, beta, ale moze juz ze wsparciem do sse 3dnow! ?

Tylko po co im one, skoro testowali wydajność głównie samych procesorów?
I dlaczego nie używano jakiegoś stabilnego systemu operacyjnego?

> A omnibus wie, ze to wszystko jest wymyslonym bajerem..
To taki rodzaj autobusu, tak? ;)

> No prosze co znaczy "zaufanie" w mozliwosci konkurencji Intela..

Dobra. Przyjmijmy, że intel zostanie sam na rynku. Wtedy też raczej
długo nie pożyje... (podzieli los Bella)

Nawrócił? Jestem kapłanem.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)