Re: dwa dyski Quantum UDMA,karta muzyczna,procki,-Pytanie

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 20:46:32 MET DST

Buraq napisał(a) w wiadomości: <7hmr6a$22t$1_at_druid.ceti.com.pl>...

>Czyli z FSB 66 na 100.

dokladnie

> 64 MG PC100 siemensy (wykrywane jako 6 ns przez sandre)

>Jak slyszalem (zreszta tutaj) nie ma pamieci 6ns.

w sumie nie wazne to na pewno nie wina pamieci, bo w jakiejs strony powinny
poijsc na 125 Mhz na cas2

>wykrywa

>A czy to wszystko dzieje sie przy 266_at_266?

nie sprawdzalem :) nie pomyslalem

>Moze sprawdz RAM u kogos innego?

na pewno b dobry

>Moze podnies napiecie na procku (a wogole podnosiles? Jesli nie to zrob to
w pierwszej kolejnosci)
>Ale nie powyzej 2,4V!

ustawione na 2,05 , i to po uzyciu pasty, normalnie nie poszedl nawet na 2.2

>Czy procek ma dobre chlodzenie? Masz w obudowie duzo "grzejacych" rzeczy?
>Jesli tak to walnij wentylatorek na procesor i ew. jeden dodatkowy
>"wwiewajacy"
>i jeden wywiewajacy.

chyba to nie tego wina,

>Czy tasmy od HDD sa dobre?

dobre

>Na FSB 100 mozna tlumaczyc @, ale generalnie dziwne. Nie mialem nigdy
>BH6 ale moze masz tam dzielnik FSB na PCI? Tzn. ze przy 100FSB mozesz
>miec inne niz 33 PCI? (Np 1/2 i to by dawalo 1/2*100FSB=50PCI? Ale to TYLKO
>moje tzw. "pomysly")

pci na pewno 33
wina najpradopodobniej cd -tak mysle choc nie wiem, moze gryza sie ze soba
Quantum i BTC ,wczesniej w sumie byly na roznych tasmach, choc w zasadzie
juz bylo kiedys tak ze byly na jednej ale nie bylo wtedy tego druugiego, nie
wiem i dlatego pytalem ,moze ktos inny bedzie widzial :))
 PiotrP