Re: dwa dyski Quantum UDMA,karta muzyczna,procki,-Pytanie

Autor: Buraq (kaj_mis_at_friko7.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 04:35:29 MET DST

>Krotko: system c266_at_400

Czyli z FSB 66 na 100.

 64 MG PC100 siemensy (wykrywane jako 6 ns przez

>sandre)

Jak slyszalem (zreszta tutaj) nie ma pamieci 6ns.

> [...]
>resety nie pomagaja, OFF, dociskam kable (wszystko wydaje sie ok ) i
wykrywa
>mi, ale kontrolnie wszedlem do dosa zeby zobaczyc czy nie poszlo mi jak
>poprzednio cos na dysku,jest ok , wylaczam DN, leci dalej i znowu zwis
>przed calkowitym zaladowaniem sie systemu ,reset, wylaczam cd w biosie
>(plyta BH6) startuje system i wszystko ok,restartuje wlaczam cd w bios i
>znowu nie idzie dalej, znowu bios ale wlaczam pio4 dla CD, i teraz wszystko
>idzie dalej
>i teraz tak uzywam stale, ze dwa dyski na UDMA, CD na pio4

A czy to wszystko dzieje sie przy 266_at_266?
Moze sprawdz RAM u kogos innego?
Moze podnies napiecie na procku (a wogole podnosiles? Jesli nie to zrob to w
pierwszej kolejnosci)
Ale nie powyzej 2,4V!
Czy procek ma dobre chlodzenie? Masz w obudowie duzo "grzejacych" rzeczy?
Jesli tak to walnij wentylatorek na procesor i ew. jeden dodatkowy
"wwiewajacy"
i jeden wywiewajacy.
Czy tasmy od HDD sa dobre?

>Pytanie1: czy to normalne?

Na FSB 100 mozna tlumaczyc @, ale generalnie dziwne. Nie mialem nigdy
BH6 ale moze masz tam dzielnik FSB na PCI? Tzn. ze przy 100FSB mozesz
miec inne niz 33 PCI? (Np 1/2 i to by dawalo 1/2*100FSB=50PCI? Ale to TYLKO
moje tzw. "pomysly")

>czy pomoze upgrate biosu?

Nie wiem

, czy nie ma innego
>sposobu?

Niz jaki?

 i czemu tam poszly 3 katalogi ?

Nie wiem.

>wiem ze dlugo pisalem ,sorry nie zainteresowanym (ale Ci pewnie tu nie
>dotrwali)

Bylem tu. Kajetan.

Jak widzisz - dotrwalem!

 a pomocnych prosze o rady i informacje - a wiem ze wielu tu