Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 16 May 1999 - 13:55:40 MET DST

Hi,

Vindex wrote:

> A OSR 2 niby nie mozesz zamowic? :)

OSR2 tak, OSR2.1 chyba już niespecjalnie. Ale już sam OSR2 znacznie
ułatwia sprawę, bo AFAIR ma USBSUPP na płycie i wystarczy dwa razy
kliknąć, żeby system poprawnie zainstalował obsługę AGP i nie miał
od tego momentu problemów z kartami AGP.

> Chodzilo mi tylko o niezawezanie. W95 to nie tylko wersja 950

Nie podałeś o jaką wersję w95 Ci chodzi, więc napisałem, że z jedną
problem będzie na pewno, a z inną nie powinno być :) Zacząłeś chyba
generalizować :)

> Bo z gory zakladasz ze to tylko kwestia systemu :) Sproboj uruchomic
> starszego Viper'a 550 na Asus'ie P2L97 :) A problemy na NT sa z
> wieloma kartami - np. na RAGE GL. Kwestia sterownikow

Sterowniki zawsze można napisać nowe i jeżeli tylko producent to
robi, to problemu nie powinno być.

> [...] Gravisy zawsze wyprzedzaly technologicznie karty Creative'a [...]

Zgadzam się, ale obecnie rola Creative znacznie spadła, a nowe karty
PCI są na zupełnie innych układach i często zgodność z SB jest wyłącznie
programowa. Z tymi kartami Gravisa już nie można porównywać i twierdzenia
niektórych ludzi, że Gravis jest ciągle najlepszą kartą, są IMHO jedynie
śmieszne. Wojna Gravis-Creative się skończyła, obaj przegrali.

--
Pozdrowienia,