Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 23:55:03 MET DST

On Sun, 16 May 1999 13:55:40 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hi,
<ciach>
>OSR2 tak, OSR2.1 chyba już niespecjalnie.

A po co? OSR 2.1 to OSR2 + usbpack

> Ale już sam OSR2 znacznie
>ułatwia sprawę, bo AFAIR ma USBSUPP na płycie i wystarczy dwa razy
>kliknąć, żeby system poprawnie zainstalował obsługę AGP i nie miał
>od tego momentu problemów z kartami AGP.

AFAIR to OSR2 + usbpack = OSR 2.1 :)

<ciach>
>Nie podałeś o jaką wersję w95 Ci chodzi, więc napisałem, że z jedną
>problem będzie na pewno, a z inną nie powinno być :) Zacząłeś chyba
>generalizować :)

W tym wypadku tak - tyle ze to troche inne generalizowanie :)

<ciach>
>Sterowniki zawsze można napisać nowe i jeżeli tylko producent to
>robi, to problemu nie powinno być.

Pod warunkiem ze robi to dobrze :) A na problemy sprzetowe nie
poradzisz nic niezaleznie od systemu operacyjnego

<ciach>
>Zgadzam się, ale obecnie rola Creative znacznie spadła, a nowe karty
>PCI są na zupełnie innych układach i często zgodność z SB jest wyłącznie
>programowa.

Zgodnosc kart PCI z SB jest w zasadzie zawsze programowa :) Nawet
SBLink nie zapewnia 100% zgodnosci

> Z tymi kartami Gravisa już nie można porównywać i twierdzenia
>niektórych ludzi, że Gravis jest ciągle najlepszą kartą, są IMHO jedynie
>śmieszne. Wojna Gravis-Creative się skończyła, obaj przegrali.

Wszystko zalezy od zastosowan. Znajda sie i takie do ktorych Gravis
jest rzeczywiscie najlepszy (biorac pod uwage cene). Ale milo mi ze
wreszcie zgadzasz sie ze nie ma co dyskutowac o karcie wypuszczonej 3
lata temu :)

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl