Internet - lacze stale

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Sun 16 May 1999 - 16:59:54 MET DST

Hi All!

Mam juz troche dosc placenia za internet modemowy i nosze sie z zamiarem
zalozenia sobie internetu na kablu (na cele domowe). Czy ktos moglby mi
przyblizyc koszty takiej operacji, oraz dostepne alternatywy. Zalezy mi na
raczej konkretnych danych od ludzi majacych do czynienia z tym "problemem"
:)
Bardzo prosilbym o kontak szczesliwych posiadaczy inernetu od asterpsity
(chodzi mi glownie o wrazania dot. pracy takigo lacza).