Re: Trzeszczacy CD-rom

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Sun 16 May 1999 - 16:59:14 MET DST

>Ponawiam zapytanie. Mam CTX 40x i przy odtwarzaniu plyt muzycznych
>troche trzeszczy. Czy to wina sprzetu, czy ten typ tak ma.
>Przez karte muzyczna jest to samo.

Czasem sie zdarza. Winne sa plyty, po prostu zawieraja bledy (typu jitter),
Co ciekawsze przy zgrywaniu sciezek do wav problem nie wystepuje. Jitter
corection sprawe zalatwia, tylko czemu standardowe odtwarzanie nie stosuje
tej metody pozostaje dla mnie tajemnica (dokladnie taki sam przypadek mam na
Pioneer x12. Mimo ze sam naped nalezy do naprawde bardzo udanych, jest
cholernie niezawodny itp.).