Re: Konserwacja drukarki

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_post.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 14:11:13 MET DST

winDoZo <windozo_at_kki.net.pl> wrote in message
[...]
> Ha, ha ciekawe ze oni nie tylko szmelc sprzedaja, ale i nie
chca honorowac
> najzwyklejszej umowy gwarancyjnej. No nie, taka duza firma i
takie praktyki.
> Wiecie, nie ma to jak zaprzyjazniona firma komputerowa, tam to
i jak sam
> spierdolisz to zalatwisz reklamacje. Tylko nalezy wybrac firme
ktora ma
> dobre uklady z hurtownia.

Na takich praktykach ta firma się tak rozbudowała :-)))
W 1991 kiedy byłe jeszcze młody i głupi to kupiłem tam komputer
:-((((. Sprzęt kompletnie bez przyszłości. Nijak nie dało się
tego zmodernizować... Najlepsze były cztery simm'y po 4 MB.
Najlepsze jest to, że wtedy za tą cenę, jaką wybuliłem na ten
sprzęt od znajomego mogłem kupić dużo lepszego sprzęta. Ale cóż,
ojciec się uparł na "dużą, znaną, renomowaną firmę a nie jakiegoś
kolesia" :-))).
W ten sposób ta firma ma klientów :-(((

Pozdr,
Piotrek.