Re: CDR Mitsumi CR-4801TE

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_post.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 14:05:01 MET DST

Romuald Szcześniak <romeksz_at_spamfilter.friko.onet.pl> wrote in
message news:373d9050_at_security.net.pl...
[...]
> Co się tak wszyscy czepiają tego Philipsa...
Wiesz, wystarczy jeden nieudany model i już opinia o firmie jest
negatywna. Wśród moich znajomych trzech wymieniło Philipsa 3610
IDE na Yamahy i już nigdy nie nabędą sprzętu Philipsa. Ja
nauczony ich doświadczeniem też. Oczywiście nie mówię o innej
ofercie Philipsa: odtwarzacze DVD, elementy audio. Sam mam w domu
telewizor Philipsa i baaardzo go sobie chwalę.

[...]
> IMHO winę za "zwalone" płytki ponosi _przeważnie_
nagrywający...
> mógł kupić SCSI :)))
Dobrze mówi :-)). Nawet nie chodzi o SCSI tylko trzymanie
porządku w komputerze. Jak ktoś nagrywa z twardysku nie
defragmentując go wcześniej to fakt że później najłatwiej jest
narzekać na Philipsa.

Pozdr,
Piotrek.

--