Re: Konserwacja drukarki

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 19:51:34 MET DST

Sychu napisał(a) w wiadomości: ...

>Spróbuję jeszcze powalczyć i dopiero po przegranej bitwie rozpocznę wojnę.
>Mogę napisać, że jest to jeden ze sklepów optimusa.
>
>Pozdrówka!!!

Ha, ha ciekawe ze oni nie tylko szmelc sprzedaja, ale i nie chca honorowac
najzwyklejszej umowy gwarancyjnej. No nie, taka duza firma i takie praktyki.
Wiecie, nie ma to jak zaprzyjazniona firma komputerowa, tam to i jak sam
spierdolisz to zalatwisz reklamacje. Tylko nalezy wybrac firme ktora ma
dobre uklady z hurtownia.

pozdrawiam

--
winDoZo