Re: Robi sie niewesolo.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 17:29:18 MET DST

Dnia Sat, 15 May 1999 01:01:01 +0200, "A. Bigor"
<zbyfek_at_pertus.com.pl> napisał/a:

>jedynie egzemplarze tzw. referencyjne.
>Zresztą, nawet jeśli karta pokazała się w pełnej wersji, to co ze
>sterownikami?

Na pewno jakies alfa, beta, ale moze juz ze wsparciem do sse 3dnow! ?

>"Człowiek inteligentny wie, że połowa dowolnej strony internetowej
>jest zmyślona. Człowiek doświadczony wie, która to połowa."

A omnibus wie, ze to wszystko jest wymyslonym bajerem..

>Pesymista.
>Po chwili:
>Cholera, też jakoś nie mogę uwierzyć... ;)

Aaaa.. jednak :)))
No prosze co znaczy "zaufanie" w mozliwosci konkurencji Intela..

>Nawet nie mam zamiaru próbować. Sam się w końcu nawrócisz,
>ale będzie już za późno... Bardzo chętnie podłożę ogień pod stos,
>na którym będziesz leżał. ;)

O kurcze, czyzbys juz sam sie nawrocil ? ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl