3dfx Voodoo3 2000: AGP czy PCI?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 15 May 1999 - 22:01:32 MET DST

Witaz znów...
Są do kupienia karty firmy 3dfx z chipsetem VooDoo3, mają oznaczenia 2000.
Występują w dwu wersjach: AGP oraz PCI. Moje pytanie, czego się można po
nich spodziewać? Czy obie będą tak samo wydajne? Czy AGP ma nad PCI jakąś
tu przewagę? Jak będzie z kwestią kompatybilności (poza oczywistą rzeczą,
że musi być specjalne gniazdo AGP aby karta w tej wersji chodziła)
I jeszcze jedna sprawa... Na tych kartach nie widziałem już gniazda wejścia
z karty SVGA (pass-thru) czy to oznacza, że te karty to nie tylko dodatki,
acceleratory 3D ale pełnowartościowe, kompletne karty SVGA z acc 3D
"on-board"?
Czym się różni seria 2000 AGP od serii 3000 AGP? Ten sam chipset, ten sam
producent, czym się to różni?
Pszemol
"The best programmers are lazy", so I'm told.
I haven't gotten around to seeing if it is true or not though.