Re: 3dfx Voodoo3 2000: AGP czy PCI?

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 01:11:59 MET DST

Dnia Sat, 15 May 1999 15:01:32 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
napisal:

>Witaz znów...
>Są do kupienia karty firmy 3dfx z chipsetem VooDoo3, mają oznaczenia 2000.
>Występują w dwu wersjach: AGP oraz PCI. Moje pytanie, czego się można po
>nich spodziewać? Czy obie będą tak samo wydajne? Czy AGP ma nad PCI jakąś
>tu przewagę? Jak będzie z kwestią kompatybilności (poza oczywistą rzeczą,
>że musi być specjalne gniazdo AGP aby karta w tej wersji chodziła)
Wersja PCI jest dla tych ktorzy po prostu nie maja na plycie gniazda
AGP np jakis 233MMX na TXie, wydaje mi sie to jedynym rozsadnym
powodem.

>I jeszcze jedna sprawa... Na tych kartach nie widziałem już gniazda wejścia
>z karty SVGA (pass-thru) czy to oznacza, że te karty to nie tylko dodatki,
>acceleratory 3D ale pełnowartościowe, kompletne karty SVGA z acc 3D
>"on-board"?
Oczywiscie, ale to zadna nowosc: Banshee juz byla karta 2d/3d co do
oddzielnych akceleratorow 3d to ich era pewnie sie skonczyla.

>Czym się różni seria 2000 AGP od serii 3000 AGP? Ten sam chipset, ten sam
>producent, czym się to różni?
Oprocz zegara takze zdaje sie wyjsciem TV no i brakiem wersji PCI

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki