Re: Robi sie niewesolo.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 01:01:01 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message

> G400 ? AFAIK Sa juz testy wydajnosciowe tegoz w inecie..
W momencie opublikowania testów przez The Register dostępne były
jedynie egzemplarze tzw. referencyjne.
Zresztą, nawet jeśli karta pokazała się w pełnej wersji, to co ze
sterownikami?

> Moze tak, moze nie. :) Ostatnio w ogole podchodze z rezerwa do testow
> w interq

"Człowiek inteligentny wie, że połowa dowolnej strony internetowej
jest zmyślona. Człowiek doświadczony wie, która to połowa."

> Chcialbym by K7 bylo ok, ba, by bylo lepsze od P3.. tylko jakos nie
> moge uwierzyc, ze tak sie stanie :(
Pesymista.

Po chwili:
Cholera, też jakoś nie mogę uwierzyć... ;)

> Nijak mnie nie przekonasz :)

Nawet nie mam zamiaru próbować. Sam się w końcu nawrócisz,
ale będzie już za późno... Bardzo chętnie podłożę ogień pod stos,
na którym będziesz leżał. ;)

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)