Re: BIOS'y

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 14 May 1999 - 17:23:54 MET DST

13 May 1999 13:33:49 +0200, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS) napisał[a]:

>13 maja 1999 o 01:16 Tygrysek odważył się napisać na pececie:

>Widzisz, tu nie chodzi o to, czy powstanie ta baza, czy nie. Chodzi o
>sens jej powstania.
>
>Skoro "lamerzy nie umieja szukac w sieci", to myslisz ze beda
>wiedziec, ze ich plyta jest np. "ver. VX2C" (cytat z "2. Lucky Star")?
>
>Zresztą i tak wiekszości osób, którym padła płyta, i tak nie pomoże ta
>Twoja "szlachetna" inicjatywa, bo nie każdy ma dwa komputery. Zwykli
>szarzy (hehe) użytkownicy oddadzą kompa do serwisu albo do znajomego
>speca, który na pewno będzie umiał sobie poradzić, nie będzie
> [...]

IMHO szukasz dziury w całym. Powstanie takiej stronki uważam za dobry
pomysł. Nawet jeśli wszystkie te biosy da się ściągnąć z innych
źródeł, to moim zdaniem nie będzie źle, jeśli wszystkie razem znajdą
się również na jakimś serwerku w kraju, skąd będzie je można ściągnąć
szybko i sprawnie, bez skakania po linkach (co to ja jestem -
linkoskoczek? :-)
A co do lamerów, to tak sobie myślę, że można by się pokusić o
stworzenie jakiegoś systemu wyszukiwawczego (w rodzaju systemu
eksperckiego - odpowiedzi na serię prostych pytań doprowadzają Cię do
Twojego biosu). Ja tego nie zrobię, bo nie umiem, ale sądzę, że dla
człowieka, który zawodowo trzepie modne ostatnio maksymalnie
zaskrypcione strony to bułka z masłem. Co do pytań, to też nie
problem, ostatecznie możemy się spiąć i zrobić coś dla tzw. ogółu
(czyli - w ostatecznym rozrachunku - dla nas, bo kto inny będzie z
tych stron korzystał?). Przynajmniej będziemy mieli rozrywkę
intelektualną. :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl