Re: BIOS'y

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 11:34:47 MET DST

13 maja 1999 o 01:16 Tygrysek odważył się napisać na pececie:

> Lamerzy nie umieja szukac w sieci .... zreszta jak ci sie nie podoba to nie
> musisz w moje posty zagladac ....laski tobie nie robie ... chcialem stworzyc
> baze najbardziej chodliwych plyt glownych ..
Widzisz, tu nie chodzi o to, czy powstanie ta baza, czy nie. Chodzi o
sens jej powstania.

Skoro "lamerzy nie umieja szukac w sieci", to myslisz ze beda
wiedziec, ze ich plyta jest np. "ver. VX2C" (cytat z "2. Lucky Star")?

Zresztą i tak wiekszości osób, którym padła płyta, i tak nie pomoże ta
Twoja "szlachetna" inicjatywa, bo nie każdy ma dwa komputery. Zwykli
szarzy (hehe) użytkownicy oddadzą kompa do serwisu albo do znajomego
speca, który na pewno będzie umiał sobie poradzić, nie będzie
potrzebował takich stron jak ta.

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."