Re: AMD PCnet -PCI II - POMOCY !

Autor: Henry(k) (henrico_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 14:30:04 MET DST

Witam. to jeszcze raz ja.

Wczoraj przekopałem całą dostępną literaturę (english)
i oto co znalazłem:
karta P&P instaluje się standardowo na IRQ5. Jeżeli zachodzi
potrzeba zainstalowania karty muzycznej (SB) która chodzi tylko na IRQ5,
należy wyłączyć kompa, wyciągnąć kartę sieciową, włączyć kompa,
zainstalować kartę muzyczną, wyłączyć kompa, zainstalować PCNet'a
włączyć kompa i wtedy PCnet łaskawie wskoczy na inne IRQ.
Fajnie, ale ja mam SB Live! i emulacji SB16 nie mogę włączyć zworką,
tylko instaluje się ona jako TSR.
W instrukcji pisze, że można wyłączyć P&P i wtedy można mieszać
do woli, ale za pomocą Aminstall.exe.
Qrna, przecież nie chce się on odpalić. heeeelp.

Może ktoś jednak ma kartę na tym chipie i mi pomoże, pliiiizz.

Pozdrowionka.
Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >