CD-ROM Philips i szumy w sluchawkach

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 11:36:38 MET DST

Czesc

Kupilem jakis czas temu naped CD Philips x32. Niestety, draznia mnie
troche szumy w gniezdzie sluchawkowym. Glosnosc jest ustawiona na min,
podlaczone jest zasilanie, sluchawki na uszach - i po wlozeniu wtyczki
sluchawek do gniazdka slychac, ze pojawia sie szum. Sprawdzalem to na
kilku innych napedach i na zadnym w takiej samej sytuacji nie bylo
slychac nic. W serwisie powiedziano mi, ze nie ma zadnych szumow (ale ja
to naprawde slysze!). Czy mam upierac sie, zeby mi to naprawili, czy
zgodzic sie, ze bezpodstawnie zglosilem sprzet do naprawy gwarancyjnej i
zaplacic 20 zl za przetestowanie? A moze ktos ma identyczny naped i
moglby mi powiedziec, czy u niego tez slychac szumy? Nawet nie chodzi o
jakies wyjatkowo glosne szumy, ale drazni mnie, ze to w ogole slychac.

Artur