Re: Tankowanie EPSON600

Autor: jhh (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 18:00:35 MET DST

MacGyver wrote:

> Czy ktoś kiedyś tankował zbiornik z atrament?
> Niech mi pomoże rozstrzygnąć dylemat czy jest to opłacalne.
> herakles_at_friko4.onet.pl

  z moich osobistych doswiadczen z paroma Epsonami (akurat nie 600)
wynika ze jest to krok raczej ryzykowny; Epson ma unikalna technike
druku i trudny do podrobienia atrament. We wszystkich znanych mi
wypadkach (lacznie 2...) skonczylo sie wymiana glowicy, ktora jest (wraz
z kosztem serwisu) niewiele tansza od drukarki...
Ale byc moze ktos przepracowal problem i ma namiary na dobra podrobke
atramentu Epsona (ktory imho nie sprzedaje takowego luzem, wiec jesli
sie trafi na 'tusz Epson' w czymkolwiek poza oryginalnym kalamarzem, to
zapewne jest to ordynarne oszustwo; oczywiscie moge sie mylic, jak i
autoryzowani sprzedawcy Epsona z ktorymi, wq... kosztami eksploatacji,
rozmawialem). W kazdym razie bardzo bym sie ucieszyl z wiarygodnej
wiadomosci ze jednak mozna czegos do tych cholernych kalamarzy dolac...

                            jhh