Re: Wina pamieci ?

Autor: Zbigniew Rekawek (Zbigniew.Rekawek_at_waw1.siemens.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 17:34:42 MET DST

W pierwszej kolejności załóż SP2. Twój problem najprawdopodobniej
spowodowany jest listem, którego Exchange nie jest w stanie skonwertować
z/do własnego formatu. Jeżeli w jakiś sposób uda Ci się uruchomić IMS to w
jego opcjach w "Queues" w "Outbound" lub "Inbound messages awaitnig
conversion" znajdź list, który powoduje zamieszanie i skasuj go.

ZbyszekR