Wina pamieci ?

Autor: Jacek Kuchta (cacek_at_mercurius.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 13:06:54 MET DST

Czolem,

przyszedlem dzisiaj do pracy i spotkal mnie szok. Otoz MS Exchange Server
5.5 sie wyrypal a konkretnie nie startuje mi usluga Internet Mail Serwer.
Wywala sie przy starcie komputera jako STORE.exe w Dr. Watson'ie.
Reinstalacja samej uslugi nic nie dala. Zaczynam miec podejrzeni, ze jest to
wina pamieci komputera, bo po kilku probach podniesienia tej uslugi zaczyna
dzialac, ale po pewnej chwili sie wysypuje ponownie. Potrzebuje jakiegos
programu do testowania pamieci (128 MB). Bede bardzo wdzieczny za wszelkie
info . Moze ktos z Was mial podobny problem ?
No i oczywiscie system to NT 4.0

Pozdrawiam,

Jacek